Bara för att Jenny är sååå...

jäkla bäst att hon startar om denna blogg på nytt!!
Det har varit världens sämsta uppdatering från min sida, men jag tar inte på mig all skuld. Som sagt, sommar! Skolan börjar snart, snacka om att tiden bara försvinner iväg.
Men jag har hunnit med en massa, och har en del kvar.
Lite kort:
Stockholm,Tove,Tosselilla,Öland,Shopping,Hp!
- Som sagt, lite kort.
Och på fredag blir det att jag och min kära bror åker hem till stora syster och Alle.
Där stannar vi hela helgen och dyker hem på söndagen.
Kommer nog komma med några bilder efter festivalen <- kan man ju hoppas. xD

Vad har ni gjort i sommar då? ;)
* fortsättningen på min historia om Trixie, vet jag inte alls när den kommer. Måste få lite insperation först, men det kommer. Jag lovar! ♥ *

Mjah.

Kommentarer
Postat av: stora syrran

Haha denna helgen är blir de alltså de tre syskona och alle. Precis som i de tre vännerna och Jerry ;)



Ps räknas de också som en tönt smailis ;p

2011-08-05 @ 13:15:21
Postat av: Clara

Jätte fin blogg :)

2011-08-28 @ 18:18:39
URL: http://yokoyakamokototo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0